Postup při reklamaci

Postup při reklamaci zboží:

Objednali jste si zboží v našem obchodě, přišlo Vám domů poškozené či došlo k závadě v zákonem stanové lhůtě? Reklamovat nelze závadu, o které jste věděli už před koupí nebo na kterou jste dostali dodatečnou slevu. Pokud nejde o kaz, který vznikl běžným opotřebením, nesprávným použitím nebo který jste zavinili sami, tak postupujte dle níže uvedených kroků.

Když se na koupeném zboží v záruční lhůtě vyskytne vada, můžete ji reklamovat. Pokud tedy nejde o kaz, který vznikl běžným opotřebením, nesprávným použitím nebo který jste zavinili sami. Reklamovat samozřejmě nemůžete závadu, o které jste věděli už před koupí nebo na kterou jste dostali slevu.

Zdroj: https://www.penize.cz/reklamace/321625-reklamace-v-roce-2017-pruvodce-krok-za-krokem

Když se na koupeném zboží v záruční lhůtě vyskytne vada, můžete ji reklamovat. Pokud tedy nejde o kaz, který vznikl běžným opotřebením, nesprávným použitím nebo který jste zavinili sami. Reklamovat samozřejmě nemůžete závadu, o které jste věděli už před koupí nebo na kterou jste dostali slevu.

Zdroj: https://www.penize.cz/reklamace/321625-reklamace-v-roce-2017-pruvodce-krok-za-krokem

Když se na koupeném zboží v záruční lhůtě vyskytne vada, můžete ji reklamovat. Pokud tedy nejde o kaz, který vznikl běžným opotřebením, nesprávným použitím nebo který jste zavinili sami. Reklamovat samozřejmě nemůžete závadu, o které jste věděli už před koupí nebo na kterou jste dostali slevu.

Zdroj: https://www.penize.cz/reklamace/321625-reklamace-v-roce-2017-pruvodce-krok-za-krokem

V případě, že jste se rozhodli reklamovat zboží, postupujte, prosíme, takto:
 
1. krok: Pošlete nám emailovou zprávu na adresu info@manzetky.cz. Do textu zprávy uveďte tento text: „V souladu s ustanovením § 2169 odst. 1 písm. a)  Občanského zákoníku tímto reklamuji zboží ze  dne DD.MM.RRRR č. (číslo faktury) .“ Přidejte také Vaše jméno a příjmení, číslo účtu (pro případné vrácení peněz) a aktuální datum. Nejlépe použijte přiložený Formulář o uplatnění reklamace, který je součástí potvrzovacího emailu k objednávce. Pokud už email s potvrzením o objednávce nemáte, na vyžádání Vám Fomulář o uplatnění reklamace samozřejmě poskytneme. Najdete jej ke stažení také na konci obchodních podmínek.
 
 2. krok: Pokud máte možnost vyfotografovat poškození a odeslat nám fotografii společně s Formulářem o uplatnění reklamace, tak nemusíte odesílat zboží fyzicky jako balíček. V opačném případě nebo pokud není z fotografie poškození zřejmé, zašlete poškozené zboží na níže uvedenou adresu. Výrobek by měl být, pokud možno, v původním obalu a s veškerým příslušenstvím.
V tomto kroku lze zaslat na zpětnou adresu:
 
Lukáš Židek
Náměstí svobody 18
60200  Brno
Česká republika
 
Do balíčku přidejte také průvodní dopis (ten může být shodný s textem Formuláře o uplatnění reklamace zaslaným emailem na adresu info@manzetky.cz) a kopii faktury. Doporučujeme Vám zásilku pojistit proti případnému poškození či ztrátě při přepravě. Neposílejte prosím balík na dobírku, takové zásilky nebudou převzaty.
 
 3. krok: V případě, že není možná oprava nebo není možné dodat nové zboží, proplatíme Vám částku na účet, který jste uvedli v průvodním textu. Zpravidla tak uděláme do 10 dní od doručení reklamovaného zboží, nejpozději však v zákonné lhůtě.

                                                    

Lukáš Židek
+420 737 953 953
info@manzetky.cz