Články
    Proč nakoupit u nás

    Postup při reklamaci

    Postup při reklamaci zboží:

    Objednali jste si zboží v našem obchodě, přišlo Vám domů poškozené či došlo k závadě v zákonem stanové lhůtě? Reklamovat nelze závadu, o které jste věděli už před koupí nebo na kterou jste dostali dodatečnou slevu. Pokud nejde o kaz, který vznikl běžným opotřebením, nesprávným použitím nebo který jste zavinili sami, tak postupujte dle níže uvedených kroků.

    Když se na koupeném zboží v záruční lhůtě vyskytne vada, můžete ji reklamovat. Pokud tedy nejde o kaz, který vznikl běžným opotřebením, nesprávným použitím nebo který jste zavinili sami. Reklamovat samozřejmě nemůžete závadu, o které jste věděli už před koupí nebo na kterou jste dostali slevu.

    Zdroj: https://www.penize.cz/reklamace/321625-reklamace-v-roce-2017-pruvodce-krok-za-krokem

    Když se na koupeném zboží v záruční lhůtě vyskytne vada, můžete ji reklamovat. Pokud tedy nejde o kaz, který vznikl běžným opotřebením, nesprávným použitím nebo který jste zavinili sami. Reklamovat samozřejmě nemůžete závadu, o které jste věděli už před koupí nebo na kterou jste dostali slevu.

    Zdroj: https://www.penize.cz/reklamace/321625-reklamace-v-roce-2017-pruvodce-krok-za-krokem

    Když se na koupeném zboží v záruční lhůtě vyskytne vada, můžete ji reklamovat. Pokud tedy nejde o kaz, který vznikl běžným opotřebením, nesprávným použitím nebo který jste zavinili sami. Reklamovat samozřejmě nemůžete závadu, o které jste věděli už před koupí nebo na kterou jste dostali slevu.

    Zdroj: https://www.penize.cz/reklamace/321625-reklamace-v-roce-2017-pruvodce-krok-za-krokem

    V případě, že jste se rozhodli reklamovat zboží, postupujte, prosíme, takto:
     
    1. krok: Pošlete nám emailovou zprávu na adresu info@manzetky.cz. Do textu zprávy uveďte tento text: „V souladu s ustanovením § 2169 odst. 1 písm. a)  Občanského zákoníku tímto reklamuji zboží ze  dne DD.MM.RRRR č. (číslo faktury) .“ Přidejte také Vaše jméno a příjmení, číslo účtu (pro případné vrácení peněz) a aktuální datum. Nejlépe použijte přiložený Formulář o uplatnění reklamace, který je součástí potvrzovacího emailu k objednávce. Pokud už email s potvrzením o objednávce nemáte, na vyžádání Vám Fomulář o uplatnění reklamace samozřejmě poskytneme.
     
     2. krok: V tomto kroku lze využít dva postupy. Pokud máte možnost vyfotografovat poškození a odeslat nám fotografii společně s Formulářem o uplatnění reklamace, tak nemusíte odesílat zboží fyzicky jako balíček. V opačném případě zašlete poškozené zboží na níže uvedenou adresu. Výrobek by měl být, pokud možno, v původním obalu a s veškerým příslušenstvím.
     
    Formal Zone, s.r.o.
    Nováčkova 66
    61400  Brno
    Česká republika
     
    Do balíčku přidejte také průvodní dopis (ten může být shodný s textem Formuláře o uplatnění reklamace zaslaným emailem na adresu info@manzetky.cz) a kopii faktury. Doporučujeme Vám zásilku pojistit proti případnému poškození či ztrátě při přepravě. Neposílejte prosím balík na dobírku, takové zásilky nebudou převzaty.
     
     3. krok: V případě, že není možná oprava nebo není možné dodat nové zboží, vystavíme dobropis, a částku v něm uvedenou Vám proplatíme na účet, který jste uvedli v průvodním textu. Zpravidla tak uděláme do 10 dní od doručení reklamovaného zboží, nejpozději však v zákonné lhůtě.

                                                        

    Formal Zone s.r.o.
    +420 732 533 922
    info@manzetky.cz

     
    CHCETE VĚDĚT O NOVINKÁCH A AKCÍCH JAKO PRVNÍ?
    Tak neváhejte a přihlaste se k odběru novinek