Články
    Proč nakoupit u nás

    Postup při reklamaci

    Postup při reklamaci zboží:

    Objednali jste si zboží v našem obchodě, přišlo Vám domů poškozené či došlo k závadě v zákonem stanové lhůtě? Reklamovat nelze závadu, o které jste věděli už před koupí nebo na kterou jste dostali dodatečnou slevu. Pokud nejde o kaz, který vznikl běžným opotřebením, nesprávným použitím nebo který jste zavinili sami, tak postupujte dle níže uvedených kroků.

    Když se na koupeném zboží v záruční lhůtě vyskytne vada, můžete ji reklamovat. Pokud tedy nejde o kaz, který vznikl běžným opotřebením, nesprávným použitím nebo který jste zavinili sami. Reklamovat samozřejmě nemůžete závadu, o které jste věděli už před koupí nebo na kterou jste dostali slevu.

    Zdroj: https://www.penize.cz/reklamace/321625-reklamace-v-roce-2017-pruvodce-krok-za-krokem

    Když se na koupeném zboží v záruční lhůtě vyskytne vada, můžete ji reklamovat. Pokud tedy nejde o kaz, který vznikl běžným opotřebením, nesprávným použitím nebo který jste zavinili sami. Reklamovat samozřejmě nemůžete závadu, o které jste věděli už před koupí nebo na kterou jste dostali slevu.

    Zdroj: https://www.penize.cz/reklamace/321625-reklamace-v-roce-2017-pruvodce-krok-za-krokem

    Když se na koupeném zboží v záruční lhůtě vyskytne vada, můžete ji reklamovat. Pokud tedy nejde o kaz, který vznikl běžným opotřebením, nesprávným použitím nebo který jste zavinili sami. Reklamovat samozřejmě nemůžete závadu, o které jste věděli už před koupí nebo na kterou jste dostali slevu.

    Zdroj: https://www.penize.cz/reklamace/321625-reklamace-v-roce-2017-pruvodce-krok-za-krokem

    V případě, že jste se rozhodli reklamovat zboží, postupujte, prosíme, takto:
     
    1. krok: Pošlete nám emailovou zprávu na adresu info@manzetky.cz. Do textu zprávy uveďte tento text: „V souladu s ustanovením § 2169 odst. 1 písm. a)  Občanského zákoníku tímto reklamuji zboží ze  dne DD.MM.RRRR č. (číslo faktury) .“ Přidejte také Vaše jméno a příjmení, číslo účtu (pro případné vrácení peněz) a aktuální datum. Nejlépe použijte přiložený Formulář o uplatnění reklamace, který je součástí potvrzovacího emailu k objednávce. Pokud už email s potvrzením o objednávce nemáte, na vyžádání Vám Fomulář o uplatnění reklamace samozřejmě poskytneme.
     
     2. krok: Pokud máte možnost vyfotografovat poškození a odeslat nám fotografii společně s Formulářem o uplatnění reklamace, tak nemusíte odesílat zboží fyzicky jako balíček. V opačném případě nebo pokud není z fotografie poškození zřejmé, zašlete poškozené zboží na níže uvedenou adresu. Výrobek by měl být, pokud možno, v původním obalu a s veškerým příslušenstvím.
    V tomto kroku lze využít dva postupy. První je klasické zaslání na zpětnou adresu:
     
    Zásilkovna.cz ID 98095883 U Arborky 696 190 15 Praha – Satalice
     
    Do balíčku přidejte také průvodní dopis (ten může být shodný s textem Formuláře o uplatnění reklamace zaslaným emailem na adresu info@manzetky.cz) a kopii faktury. Doporučujeme Vám zásilku pojistit proti případnému poškození či ztrátě při přepravě. Neposílejte prosím balík na dobírku, takové zásilky nebudou převzaty.
     
    Nebo můžete podat zpětnou zásilku na kterémkoliv podacím místě Zásilkovny:
    • stačí, abyste nahlásili unikátní kód zpětné zásilky při podání na jednom z našich podacích míst - kód je: 98095883
    • obsluha podacího místa sama vytiskne štítek, nalepí ho na zásilku a předá zákazníkovi potvrzení o převzetí zásilky
     
     3. krok: V případě, že není možná oprava nebo není možné dodat nové zboží, vystavíme dobropis, a částku v něm uvedenou Vám proplatíme na účet, který jste uvedli v průvodním textu. Zpravidla tak uděláme do 10 dní od doručení reklamovaného zboží, nejpozději však v zákonné lhůtě.

                                                        

    Formal Zone s.r.o.
    +420 732 533 922
    info@manzetky.cz

     
    CHCETE VĚDĚT O NOVINKÁCH A AKCÍCH JAKO PRVNÍ?
    Tak neváhejte a přihlaste se k odběru novinek