Nejčastější dotazy

Kdy obdržím zboží?
Po provedení objednávky, jejichž součástí jsou produkty označené štítkem "Skladem", je to nejčastěji do 4 - 9 pracovních dnů v závislosti na zvolené dopravě. Pokud si produkt objednáte, tak Vám zásilku odesíláme nejpozději následující pracovní den. Produkty označené "Na objednávku" jsou nejprve objednány a po doručení do našeho skladu pak odeslány k Vám. Celá tato procedura trvá přibližně 10 pracovních dní.

Jaké používáte dopravce?
Využíváme služeb České pošty a Zásilkovny s doručením na konkrétní výdejní místa (u výdejních míst je NUTNÉ předložit obsluze HESLO, které obdržíte SMS zprávou).

Jaká je cena dopravy?
Cenu dopravy najdete zde: Ceník dopravy a platby.

Jak zjistím, zda je zboží skladem?
Na našem e-shopu jsou všechny produkty označeny štítkem "Skladem" a nebo "Vyprodáno". Podle toho lze poznat, které zboží je dostupné a které nikoliv. Máme několik produktů, které jsou zpracovávány na objednávku. U nich je vyznačen štítek "Na objednávku".

Jak zjistím stav své objednávky?
Po předání zboží přepravci budete informováni jeho systémem včetně sledovacího čísla zásilky.

Zasíláte i na Slovensko?

Ano zasíláme v rámci celé EU.

Musím se registovat, abych mohl nakoupit?
Nemusíte se registrovat. Nakupovat lze jednoduše i bez registrace.

Je možné si zboží předem prohlédnout?
Bohužel nelze, naše provozovna tomuto není přizpůsobena. Máte však právo zboží do 14 dnů vrátit bez udání důvodu, pokud vám nebude vyhovovat.

Jakým způsobem se řeší reklamace?
Jestliže chcete zboží reklamovat nebo vrátit vrátit, řídíme se dle našich Obchodních podmínek. Součástí je reklamační formulář ke stáhnutí. Máme také zpracován návod, jak postupovat v případě reklamace nebo odstoupení od smlouvy.